úterý 7. července 2015

Recenze | Odrážedlo pro nejmenší - Puky


Eduard je malé dítě. Jako že není moc velký ani vysoký. V roce a půl nosí oblečení 9-12 měsíců, některé kousky má i 6-9 měsíců. Teda nevypadá jako trpaslík, ale prostě neroste zbytečně moc. Asi nechce, abychom museli furt kupovat nové oblečení, je ohleduplný. (I když teda teď jsou zase slevy v obchodech, tak už jsem něco nakoupila no...)

Nicméně je to naše dítě velmi akční a pohyblivé, a tak k prvním narozeninám už dostal odrážedlo, jako kolo bez šlapek. Vybrala jsem mu asi nejmenší odrážedlo tohoto typu, co vůbec existuje, a dobře jsem udělala. Říkala jsem si, že třeba od 15 měsíců by mohl už začínat... Ale on v té době vůbec nedošáhl ze sedla na zem.

Tak je mu teď 19 měsíců a došáhne až teď a začíná trénovat. Zatím jenom doma, ale dost se mu to líbí. Vzteká se, když mu kolo spadne a musí ho znova zvedat. Jak nasedne, tak mrská nožkama jako Fred Flinstone a jede a jede, dokud nevrazí do zdi. 

Takže jsem ráda, že jsme vybrali zrovna Puky LRM, bála jsem se, že mu dlouho nevydrží, když je malá, ale vypadá to, že vydrží.

A musím doporučit obchod Neobyčejně.cz, kde jsme ho kupovali! Všechny odrážedla sami testují na svých dětech, píšou recenze a velmi obsáhlé popisy, najdete tam srovnávací tabulky a články, no prostě všechno, co je potřeba. Pokud potřebujete poradit, není problém jim napsat. A k odrážedlu Puky jsme dostali slevu na helmu.

5 komentářů:

  1. Hned si to idem prestudovat!!! Presne takyto clanok som potrebovala 👏

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, lze sehnat i odrážedla pro ještě menší, my jsme například kupovali dle tohoto článku http://www.cyklospeciality.cz/clanky/detska-odrazedla-od-1-roku/, přesně Spherovelo, které je vhodné od 10 měsíců, pokud je dítě šikovné.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jsem sháněla odrážedlo pro nejmenší děti. Chtěla jsem ho koupit jako dárek pro vnouče. Toto odrážedlo jsem našla na této</a webové stránce. Také jsem ho objednala. Doufám, že se bude vnoučkovi líbit. Přeji překrásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, ráda vaše velmi zajímavé články. Tento článek mě inspiroval. Sháním pro svého malého synka odrážedlo pro nejmenší děti. Jedno takové jsem objevila na netu tady , mám dotaz, máte někdo z Vás zkušenost s těmito stránkami . Před děkuji. Z pozdravem.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, píšete moc hezké články. Tento mě inspiroval. Můj vnouček bude mít dva roky a chtěla bych mu k narozeninám koupit jako dárek odrážedlo . Porozhlédla jsem se na internetu a zde jsem několik takových odrážedel jsem našla a také jsem mu jedno objednala. Z pozdravem.

    OdpovědětVymazat